zondag 15 juli 2012

Het was mooi en af en toe een beetje nat

Bondig rapport:

1706 totaal fietskm's
23 fietsreisdagen, 2 rust/kijkdagen
74 km gemiddeld per reisdag
7x tent, 8x (j)herberg, 10x B&B/Hotelacc.

Schades: zelf geen, fietsen bleven heel, ook die van Thomas! gammele versnelling (Thea).

Conditie: Perfect, Thea - 4kg, Thomas -1,4 kg, had nog wel wat meer af gemogen...

Hulpmiddelen: Boekje "Jutland Fietsroute" van Clemens Sweerman (nee, niet Benjamins zoals ik ergens aanvankelijk schreef, sorry!) bevat veel nuttige informatie maar als direct reisboekje vind ik het erg frustrerend in gebruik. Ik hou niet van puzzelen; geef mij maar de Garmin Edge 800 erbij. Samen wel een mooi team.

De mogelijkheid om je e-mailadres op geven en zo van iedere aanvulling een bericht te ontvangen, blijkt wat haken en ogen te hebben. Zo wordt het bericht pas in de loop van de volgende dag doorgegeven en mis je de mogelijkheid om commentaar te geven want je krijgt alleen het bericht te zien, niet de webpagina. Zelf heb ik dat, net als enkele 'reisgenoten'  als een gemis ervaren. Volgens mij hadden ze bij Google beter kunnen volstaan met het doorgeven van de url van de blog zodra er weer wat nieuws op staat, maar een gegeven paard...

Nadere informatie: jutland2012@thomasvaer.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten