woensdag 20 juni 2012

Start met reset, Deest, 19 juni, 67 km.

Wat zo mooi begon met uitzwaaien door Siep en Rianneke werd na 9 km in Geffen wreed verstoord. Ineens voelde ik me een dronkeman, zou zo een tia aanvoelen? Zwalkend rijdend met een aanlopend achterwiel. Nee dat moet iets anders zijn. Ja hoor, een serieuze breuk in het frame! Ben ik blij dat niet verderop onderweg of in een ver vreemd land mee te maken. Terug naar huis, ja nog voorzichtig fietsend ook, en daar mijn eerder opdane contacten geraadpleegd. 'Nee, aan molybdeenstaal lassen waag ik me liever niet maar misschien wel een mooi werk voor Paul' en ja hoor, ik mag best efkes komen...
Het zal duidelijk zijn dat zijn vakmanschap dat van Koga gaat overtreffen al moet ik eerlijkheidshalve daar dan ook 10 jaar mee wachten immers zo oud is de fiets inmiddels (38000km op Thea d'r teller).
Enfin, even na drieën gaat de reis opnieuw beginnen. Zeer voorspoedig, toch?
Mijn Garmin Edge800 verzint een prachtige route tot de pont bij Druten. Die vaart nog niet. Het is mooi geweest vandaan en we belanden in b&b het Uivernest bij Henny. 
Lekker zo'n eerste meest zonnige reisdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten