vrijdag 15 juni 2012

Voornemens

Met Sweerman naar Jutland
Jutland.
Terwijl we, Thea en Thomas, hier vanuit de woonkamer een langdurige regenbui bewonderen, nemen we ons voor naar Jutland te gaan fietsen.
Nee, dit keer geen supertrip zoals eerder langs de Pacific Coast in de USA maar 'eenvoudig naar de noorderburen. Eens kijken waarom de voetballers daarvan verloren.
We doen dit aan de hand van het boekje Jutland fietstroute van Clemens Sweerman maar of we dat al te letterlijk nemen...

Ga je mee en wil je ons volgen? Vul dan je e-mailadres in!
Als mogelijke reisgenoot-op-afstand kun je meldingen gaan ontvangen van nieuwe berichtjes onderweg maar dan zul je wat huiswerk moeten gaan doen: vul je e-mailadres in onder het kopje "Volg deze blog door E-mailberichten" in de rechterkolom van deze blog.
Je zult dan nog een hobbeltje moeten nemen door een moeilijk leesbaar woord over te tikken. Is dat gelukt dan ben je er nog niet want je moet nog reageren op een (Engelstalig) e-mailtje dat je over je inschrijving zult ontvangen.
Tja, een heel gedoe maar de rest gaat nu automatisch. Als ik een nieuwe bijdrage plaats, krijg je daarvan bericht, zij het wel met een flinke vertraging van pakweg een halve dag...
Betekent dat ik de reisgenoten niet, zoals vroeger, regelmatig ga bestoken met oproepen om toch vooral deze blog te lezen immers die prikkel kun je nu zelf in gang zetten. Voordeel: voor mij minder werk, nadeel: voor sommigen een lastige procedure, ook al is ie eenmalig.

1 opmerking:

  1. Hoi T&T,

    ik ga jullie zeker volgen in het land der Vikingen en hoop op vele mooie beschrijvingen. Volgens mij is Drenemarken prachtig. Ik wens jullie goed weer toe en veel fietsplezier.

    Groetjes! Marleen

    BeantwoordenVerwijderen